Varför tro sig när man själv är minst lika utsatt?

Fick höra en sak som gjorde mig fruktansvärt upprörd! Hur kan man göra sådana saker tillbaka, vara så jävla tyken när man själv är minst lika utsatt, när man själv vet vilken smärta det är. Hur ont det gör i hjärtat, själen och vad mycket man ångrar att man ens finns där.
Jag blir så trött på skiten, när folk tror sig vara något folk är taskiga eller ignorerar dem och sen beter de sig som svin själva när de vet exakt hur det är....finns inte ord för hur det där med mobbning irriterar mig. Låt fan personen vara och beté er som människor, vi är inte djur som käkar varandra, meningen är ju att vi ska ta hand om varandra. Alla är lika värda, spelar ingen roll vilken läggning eller hudfärg, vi är alla människor!


Där kom kvällens avreagering från min sida!

Nej nu ska jag njuta av att det är LOV och JUL!


GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0