Nejlikeapelsin

Mums, juldoft i mitt rum nejlikeapelsin!

Till Alinne:
Du är en person som kan beskrivas under många kategorier, men du är ta mig fan heeelt underbar! Utan dig hade min dag varit så mycket tråkigare, utan dig hade jag aldrig fått dessa konstiga bilderna i huvudet. Så en liten jul hälsning till dig och ett stort TACK, ett tack för att du finns där och för att jag fått bli din vän!

Jag har klagat på att det itne finns någon julstämning hos mig och om jag tittar ut känns det som vilken dag i november som helst men om jag tittar runt hemma så börjar jag känna mer stämning, pappa har ockuperat köket hela dagen och lagat massa julmat (mums), mamma har sin årliga julstädning och därmed julstressen, traditionell men lite tuff! Så stämningen kommer nog mer och mer, julklappshögen fylls på lite hela tiden under granen och jag blir mer och mer nyfiken på vad jag ska få! Så nog börjar julen komma till mig nu.


                                                                                   


Kommentarer
Postat av: A

Alltid vi!

2007-12-24 @ 18:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0