Jul, jul strålande jul!

Hmm.... Det är väl så det ska låta inför julen. Men tyvärr det där med julstämning går fortfarande lite trögt för mig, men med mina tjejer igår blev det helt underbart. Ni är helt underbara, skrattar så man gråter när jag är med er varje gång, så underbart helt enkelt. Med er är det alltid helt underbart!

Igår fick jag nog ett ryck jag tog tag i mitt hår och klippte, poff sa det och nu har jag lugg. Lugg har jag inte haft på 2 år nu och denna gången blev det en annan typ av lugg. Jag har inte riktigt vant mig och det har inte mina föräldrar heller gjort, varje gång de ser mig får jag höra orden "jag känner inte igen dig". Känns ju lite konstigt att ens föräldrar inte ens känner igen än.

Men något som är underbart med julen är lovet. Jag njuter för varje ledig dag jag får, helt underbart. Slippa stressa eller något bara njuta av det som händer nu och slippa tänka på det som antagligen kommer hända.

Mmmm....jullov och sommarlov i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Alinne

Du är en´riktig snygging i lugg och du är underbar :)

2007-12-23 @ 10:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0