Skolstart snart!

Snart är det dags att börja på ny skola, eller det är en vecka kvar. Kanske tidigt att börja tänka på det nu, men eftersom flera av kompisarna börjar i morgon känns det konstigt. Att inte längre gå med dem jag har gått med sen ettan i alla fall några av dom, att inte gå på samma skola som flera med umgås/umgåtts med. Känns inte ens som vi ska börja skolan, bara åka dit en dag och sen inte komma tillbaka. Det där låter helt sjukt men känns verkligen konstigt.
Men det ska bli betydligt mycket roligare att börja skolan nu än om jag hade behövt börja nian.
Men,men ska väl inte börja oroa mig riktigt än får njuta några dagar till!

Helgen har varit en kul helg, en hel helg fylld med handboll, som gick riktigt bra faktiskt. Vinst till och med fast för vårat andra lag med skit samma vinst som vinst : )
Nu väntar en vecka med mycket träningar, men ska slappa så mycket jag kan kommer väl inte bli så mycket av det sen.

Ha det underbart
Lycka till imon alla som börjar skolan ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0