Skolan!

Torsdag och fredag, två första dagarna i skolan kändes riktigt bra faktiskt. Men känns konstigt med så stor klass och att det är 22 tjejer och bara 8 killar. Men det löser sig väl det med.
Känns skönt att gå i en ny skola, hade änna tröttnat på den gamla nu och nu är det massa nytt folk med känns riktigt kul faktiskt. Men dock känner man sig ganska liten och vilsen som etta.
I morgon är det dags att direkt börja läsa efter schema men det blir nog ganska slappt har ju inte träffat mer än två lärare så, det kommer säkert bli bra!

Helgen har jag tillbringat med handbollen, haft en ritktigt tjäck relationshelg, med 10 kamp på brännö och aktiviteter i Skatås. Var längesen man höll på med lekar på detta sättet och längesen jag har varit med såhär mycket folk och varit såhär social i 4 dagar i sträck. Låter precis som jag är värsta torr men det var inte så jag menade.


Nej, nu är det väl dags att pysa i säng med tanke på att jag måste gå upp klockan sex  i morgon, känns riktigt tungt faktiskt : / Hade gärna haft sovmorgon till typ 12, det hade varit riktigt gött faktiskt, men man får väl anstränga sig och försöka komma upp!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0