Skolan imon!

I morgon börjar det då ja, skolan! Jag är väldigt nervös och vet med mig att det inte kommer bli många timmars sömn inatt. Men jag får väl göra det bästa av det hela i morgon. Men det kommer säkert lösa sig, man får väl tänka att det är lika för alla. Alla är nya i klassen, man är inte ensam om att vara det!
Värst av allt kommer bli att gå upp halv sju, har nog bara gjort det en gång under hela sommarlovet, inte för att jag brukar göra det men i alla fall. Sena nätter och sena mornar. Så att kunna komma upp ur sängen är väl mardrömmen än så länge. Men det får väl lösa sig det med, får väl köra med ungefär 10 väckarklockor då borde jag ju komma upp i alla fall. Ibland önskar jag att jag var morgonpigg så det inte skulle vara sååå jobbigt att gå upp på morgonen, jag snozar kankse i en halvtimma så får alltid sätta klockan en halvtimma innan jag bör gå upp så jag inte försover mig och det brukar ju som tur är lyckas men ibland så somnar jag om och hör knappt klockan ändå, snacka om att verkligen vilja sova!
Nej men får väl försöka börja med att sova blir väl att ligga och läsa en bok eller kolla på någon film så man blir lite trött i alla fall. Tänker på vissa kompisar som gått i skolan i en vecka och behövt gå upp såhär tidigt hela tiden, jisses, jag hade nog dött på cupen! Väldigt glad att jag hade ganska långt sommarlov ändå..
Nej nu får det bli sängen med "Gossip Girl", grymt bra serie för dom som gillar mode, ungdomsskvaller och kärlek. Verkligen en amerikansk serie känns det som. Men grymt mycket bättre än en historia bok, men det finns ju de som gillar det bättre men för mig i alla fall!
Ha det bäst alla  : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0