Go dag :)

Började dagen med att träna med Alinne, gick alldeles perfekt! Vi var ju riktigt duktiga haha!
Tyvärr blev det inte sol och bad som vi hade hoppats på, jag som hade hoppats på mycket sol och bad idag, får väl hoppas att det kommer imorgon istället. Så istället för att attackera stranden, bar det av in till stan för våran del. Där gick vi runt och kollade på lite grejer vi var faktiskt duktiga och shoppade inget (det där gäller väl framförallt mig), köpte bara present till min lilla mamma. Efter en del tittande och provande bar det av hemmåt igen och nu under kvällen har jag bara latat mig med pizza, glass och Bridget Jones, känner mig lite tjockis. Men "vissa" dagar får man väl unna sig något gott och vara lite onyttig. Det måste ju vara tillåtet!

Varför ljuger man egentligen? Eller visst ibland ljuger man för att man inte vill att någon ska få reda på något (Det man inte vet har man inget ont av) men ändå. Att ljuga om saker som man kan bli påkommen om och som är ganska genomskinliga. Det blir ju bara pinsamt när man ska försöka ta sig ur det och förklara sig. Varför ljuga för att försöka impa på någon, jag personligen vill i alla fall inte att någon försöker impa på mig genom att ljuga det blir ju bara falskt. Känns bara så onödigt. Handlar det då om att man är avundsjuk, osäker eller att man vill vara någon annan än den man är? Önskar att alla blev bättre på att inte ljuga, för i slutändan så är det ändå sanningen som är bäst, visst man kanske blir sårad eller får någon som är djupt besviken på än, men i slutändan så är det väl ändå bäst!
Jag hör hellre sanningar än lögner!

 Glassugen? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0