30/8

Skolan fortsätter bra, men min tyskalärare kommer nog bli min död. Jag är ju näst intill rädd för honom. Han känns som en äkta gammal tysk lärare som fortfarande lever kvar på 50-talet, känns sådär faktiskt. Det gör det inte lättare att hänga med heller, ha har gått igenom halva tyskakursen på 2 lektioner känns det som, vill inte ens veta vad som väntar mig resten av året. I 2an hoppas jag i alla fall på en lite skönare lärare än honom. Får väl se vad som händer, kanske vänjer jag mig vid honom och lär hans sätt att lära ut. Men just nu känns det verkligen som att betyget kommer hamna precis på G men sedan är jag nog lite ringrostig efter sommarlovet med.
Nästa vecka är det då dags att bli nollad, undra hur detta kommer gå. Men det ska bli kul, gäller väl bara att bjuda på sig själv och hoppas att det går vägen.
Nu är det snart dags för kvällens handbollsträning, så ni får ha det bäst : ) ¨
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0