17/8

Varför kan allt bli så rörigt? Att man varken vet fram, bak, in eller ut, när man bara undrar vad som ska hända och hur man ska känna nästa dag. När man ändrar känslor och tankar från dag till dag!
Blir inte riktigt klok på något ibland. Känns som man är helt vrängd, att allt kanske blir helt fel eller kanske kommer det bli helt rätt, man vet aldrig vad som ska hända. Visst vill inte att allt ska vara förutsägbart heller, men vill ändå kunna känna vad jag vill när allt är som mest rörigt. Så man bara kan fixa allt så det känns bra och inte helt fel och upp och ner.
Känns som hela alltet blir rörigt nu, t.om. detta inlägget, hoppas någon förstår vad jag menar så jag kanske slipper känna mig helt ensam. Eller så någon annan inte känner sig ensam om att ibland är verkligen allting jätterörigt.
Kan man inte bara få "svar" på sina frågor och känna vad som verkligen är bra istället för att vela fram och tillbaka hela tiden. Jag orkar inte!
Men som det brukar bli, så händer det något antingen något som man förväntat sig eller helt tvärtom något man verkligen inte tror ska hända och så löser sig allt på ett eller annat sätt. Men varför måste man ens komma i perioder när det känns såhär. Vill bara kunna leva i nuet och inte känna så mycket bara njuta. Men tyvärr är det väl inte så lätt för alla, jag tillhör en utan alla dem som inte kan det. Måste alltid tänka på allting och det blir förbannat jobbigt, att alltid känna efter, tänka och fundera på om jag gjort rätt, sagt rätt eller något i den stilen.
Varför gör man alltid saker och ting så stort för sig istället för att bara låta det gå förbi och njuta av det bra som varit?
Life is a bitch sometimes! Men jag får väl ta tag i mig själv nu och försöker njuta av det lilla jag får och det allra bästa jag har mina vänner, ni är min egna änglar, speciella på alla olika sätt, men jag älskar er för vilka ni är och hur ni ställer upp för mig!

Kommentarer
Postat av: Alinne

Du anar inte vilken ängel DU är

2007-08-18 @ 00:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0