Myspys

Gosig kväll igår med min favorit tjej! Det blev grillat, en promenix, färgning av hennes hår och som avslutning på kvällen PS I love you. Toppen kväll med andra ord, var längesen vi sov över nu faktiskt, var på tiden faktiskt.
Dagen började med att en liten tjej trippade ut från mitt rum och tassade över till sig för att sedan åka och springa Stafett-Sm, som jag självklart var bänkad till, gick ju riktigt bra. Kul för dig vännen min! 

I morgon är det dags för min och Gosses redovisning, om vi är taggade...jajamen till tusen måste jag säga. Nu ska det blir en bra avslutning på naturkursen, för sedan kommer jag aldrig mer läsa naturkunskap på gymnasiet och det ska bli så underbart, inga joner, metangaser eller liknande.

image249

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0