Brännboll

Idag var det dags för brännboll då, min klass mot parallell klassen. Mycket trevligt men samtidigt onödigt kort. Att gå upp nio och komma hem redan elva kändes lite väl onödigt menmen.

Gårdagen bjöd på jobb mellan halv nio och tre efter det in till stan nästan springa omkring och slutligen handla mat till våran picknick. Väl på filten var jag helt slut, men efter lite mat och en stunds vila blev jag ltie piggare. Grymt mysigt med mina tre favorit tjejer. Längesen det var vi fyra men det är alltid lika roligt. Melonkastning blev det med, men tyvärr gick melonen sönder. En grymt mysig kväll som snart måste göras igen!

Nu blir det snart student och innan dess ska det hinnas göras en del här hemma så blir till att stressa lite nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0