Underbara lediga dag!

Att det kan vara så skönt att vara ledig, det är ju nästan sjukt att lediga dagar betyder så mycket för en. Även om jag har städat och pluggat, alltså gjort nödvändiga och gaska tråkiga saker så har dagen varit perfekt. Perfekt på det sättet att jag hunnit med det jag ska göra, har kunnat göra allt i min egen fart och inte kännt att jag måste stressa så det bara blir lite halvdant. En dag då jag bara kunnat koppla av även om jag gjort något, det där lät mysko men bästa förklaringen för denna dagen. Snart dags att åka iväg till träningen och umgås lite, alltså mycket gjort på denna dagen men ändå grymt slappt och skönt! Hurra för studiedagar, hoppas på att någon kommer med förslaget att man ska införa minst en studiedag i månaden, bäst hade ju varit i veckan men det är nog för mycket att begära. Men en gång i månaden tycker jag låter perfekt!


Tänker på dig vännen min, du är inte värd det inte igen, inte nu när du börjat komma tillbaka! Det var som en dolkstöt i ryggen för mig, vill inte ens tänka på hur ont det måste gjort för dig! Du finns i mina tankar <3

Kommentarer
Postat av: Alinne

I love you!

2008-02-01 @ 10:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0