Peppar, peppar ta i trä

Det är väl så mna ska säga när någon går bra och man nästan skryter om det för det är alltid då det dåliga händer. Så därför säger jag peppar, peppar ta i trä! För det är så att denna helgen har börjat underbart och än så länge är det en av de bästa helgerna på länge. 
   Igår var det fika och bio med mina goding tjejer från klassen, helt underbart och för söta när alla började gråta på bion så folk nästan började vända sig om och se vad som egentligen hände längst bak. Men ni är bäst, underbart att gå i skolan med er.
  Idag var det träning, lite segt med tidig träning men allt skönt att träna och sen var det musikal heelt underbart duktiga så bra gjort och inte snacka om dans och sång bland det bästa jag sett på länge. Snart ska jag iväg på middag med massa goa tjejer så nu hoppas vi på att det inte händer någon katastrof bara, men det blir säkert underbart!
I'm back on track!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0