Åter i bänken

Nu var man tillbaka i skolan då, tillbaka i bänken där man sitter och försöker hålla fokus men många gånger misslyckas. Men ett litet nyårslöfte var att försöka vara lite mer positiv till skolarbetet, ska vi se hur bra jag lyckats typ inte alls, så bra klarar jag mina nyårslöften yippie! Men ska väl ändå försöka för snart är det lov igen vilket betyder alperna med min gullunge, längtar så jag håller på att spricka!

Blev så glad idag när jag kom hem öppnade brevlådan och där låg en Elle och bara väntade på mig, så innan jag lägger mig ikväll efter träningen får det allt bli att läsa Elle, bästa avkopplingen är solklart mina tidningar! Ännu lite intressant fakta, sådan som är så nödvändig och lite utfyllnad!

Nej, nu blir det tillbaka till mina böcker och en stunds koncentration i hopp om bra betyg och glada miner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0