3/1

I morgon bär det av till Jönköping, en lite trip med laget för att spela cup. Ska bli en mysig helg med goa tjejer!

Kläder är nog min kärlek, kan sitta i timmar på nätet och bara kolla på alla kläder och samma sak när det gäller stan gå tills fötterna inte bär mig längre. Det är så underbart med kläder, det finns så många olika stila, färger, mönster, former m.m. Du kan förvandla ett plagg till något helt gräsligt eller med lite trix göra plagget till något underbart. Det finns alltid kläder t.ex jag aldrig skulle ha som någon annan bara avgudar, samma sak som det finns kläder som ser ut som jag vet inte vad på mig och på någon annan sitter det som en dröm.
När man tittar på kändisar som bär samma klänningar ibland är det samma sak där, ibland kan den andra personen passa i klänningen hundra gånger bättre.

Stilar skulle man kunna rabbla en hel del som t.ex punk, rock, casual, sportig, bohem, osv. Jag kan säga er att jag ibland kanske inte gillar en viss sorts stil, men när man tänker efter det finns de som tycker samma sak om mig, det är jag bomb säker på. Kläder kan ju spegla ens personlighet och ofta om man tittar på stora gäng finns det ofta någon typ av samma stil eller något som flera fallit för. Så kläder kan nog vara en utsida för din personlighet.


Kollat runt lite på kläder det senaste och hittat lite jag tycker om:



Ashley Olsen har fruktansvärt fina kläder entligt mig, på dessa bilderna ganska enkla men de sitter ju så snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0