21/1 - Grattis stumpan!

Helgen var fin fin precis vad jag hade hoppats på!

GRATTIS ALINNE ÄLSKLING! Du är bäst <3


Tiden går så fort, det har redan gått en månad sen det var jul, en hel månad och var har hänt på den månaden egentligen, någon som minns? Jag gör det inte i alla fall. Minns att det varit jävla skit väder med bara massa regn och äckel. Men vad som hänt annars jadu, knappt så jag minns det. Åter tillbaka till att allt går så snabbt och jag hinner inte med, är det kanske jag som är långsam eller är det så att allting går fruktansvärt snabbt. Fyller 17 i år och det känns som jag nog borde fylla 14, det har alltså gått 3 år som bara runnit iväg utan att jag knappt minns allt som hänt, om jag skulle försöka säga att just något hände den perioden så skulle jag misslyckas. Tänkte på det förut att jag skulle inte kunna säga att just det, de hände på våren då och då under den månaden. Aldrig! Men ska väl inte klaga så mycket på att allt går fort, det borde ju betyda att jag har det desto roligare, för när man har tråkigt har tiden lust att gå väldigt långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0