2008-01-01

Ojoj redan nytt år! Tiden går så fort och redan klarat av en termin på gymnasiet, tider och folk har förändrats.

Nyårsafton igår då, det var väligt kul och att få tillbringa kvällen med mina älsklingar helt perfekt!

Nu när det är ett nytt år sägs det ju att man ska ha massa nyråslöften och nyårslöfterna brukar jag lyckas bryta efter 2-3 veckor hmm...Grattis till mig, men jag vet att det inte gäller mig att bryta nyårslöfterna så snabbt. Men nytt år och nya möjligheter är något jag kör på fullt ut!
Släppa året 2007 och bara minnas det fina och bra, glömma alla de tuffa dagarna när man bara velat vända om till sängen och somna om och vakna och allt perfekt. Men tyvärr har jag lärt mig att det funkar ju faktiskt inte så.
Jag är ledsen över att säga det men detta året har varit ett år med mycket ledsamhet och jag vet att många fler som jag känner säger samma sak varför det? Så himla tråkigt, så jag sastar på att år 2008 ska vara ett år med mycket kärlek och skratt.



Att se dig gråta skär i hela mitt hjärta, det ger mig kraftig smärta. Vill ha tillbaka ditt gamla jag det glada och bekymmerlösa, att ha sett dig det senaste halvåret såhär, är något jag önskar att jag skulle få slippa. Du har alltid varit ljusstrålen i min vardag, den som alltid ser till att mina deppiga dagar slutar med något bra. Att se dig ledsen och inte kunnat göra något utan bara komma med något som ska kallas tröst men inte kunna hjälpa är värst. Så nu gör vi 2008 till året med mest kärlek och skratt för nu vill jag ha tillbaka dig i ditt gamla skick! Men kommer alltid älska dig i vilken form du än är i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0