Höst förkyldning!

Då har man även denna hösten åkt på den traditionella "höstförkyldningen", så nu sitter jag hemma och är allmänt trött och hängig. Ingen träning nu, känns tråkigt. Så ikväll blir det att sitta under filten kolla runt på lite snygga höstkläder, precis målat naglarna och sedan är det snart dags för Idol.

I helgen avslutad då vi våran nollningsvecka med en grym fest. Vi hade den roligaste bussresa till lokalen på länge, så kul att bussen t.om gick sönder. När vi väl kom till lokalen var alla glada och väntade på att bara få festa gärnet. Under kvällen var det mycket snack och dans. Var längesen jag hade så kul som jag hade i lördags och jag hoppas verkligen på fler fester i stil med denna. Tack till alla som var med och bidrog till denna underbara kväll : )

Med tanke på att jag nämnde att det blir lite nätshopping ikväll så får ni lite spaningar från catwalken:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0