Små lätta moln

Nu har det varit lit eblogg uppehåll för mig. Har itne tid att sitta framför datorn, måste utnyttja sommarlovet till max. Fast nu de senaste dagarna har det varit lite väl tråkigt väder, blåsigt och så. Men glad att det inte regnat i alla fall.

I morgon bär det av till Jönköoing för en vecka. Då ska jag och mina två nötter vara ledare för små barn, ojoj får väl se hur detta ska sluta. Nej men det ska säkert gå så bra så.

När man kommer hem sedan får man väl börja rensa så smått och packa ner i lådor, för sedan kommer det snart bli dags att flytta och det kommer gå så snabbt att jag inte hinner med. Men innan dess kommer det hinna bli midsommar och vem vet kanske någon lite tripp i Sverige.

Oj vad jag njuter av sommarlov. Kan inte få nog av det! Tror knappt jag fattat att det är sommarlov ens...



Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Sorry för att jag gör reklam, hoppas du kan förlåta mig! Men jag har en tävling just nu på min blogg, kika in vetja! bluedreams.devote.se



KRAM!

2008-06-15 @ 20:43:28
URL: http://bluedreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0