My eyes are filled with flowers

Det bara blommar i ögonen på mig för att jag är så glad. Efter ett träningspass idag som inte kändes så hårt men som givit resultat i att jag har träningsvärk redan nu, åkte jag in för att träffa min kära broder. Var grymt kul att träffa honom nu, var ett tag sedan man gjorde det. Skönt att ha honom som man kan prata med allt mellan himmel och gjord i alla fall.
Blev lite shopping med eller inte till mig egentligen eller jo en parfym faktiskt. Kan inte sluta lukta på den nu, mums vad god den är. Versace-bright crystal.

I morgon kommer i stort sätt alla människor till Göteborg som ska spela partille, eller såg en hel del idag med. Ska bli så grymt kul att få coacha ett lag, tidigare år har man själv spelat så nu blir det lite annorlunda. Konstigast kommer kännas att sova på en skola i sin egna stad, brukar alltid sova i andra städer men nu blir det till att sova här i sin egna hemstad. Men kul ska det bli!


Träffade mitt änglabarn idag och snart lämnar hon mig för Californien i tre veckor, jag är så fruktansvärt avundsjuk att jag kan spricka. Men grymt glad för hennes skull att hon ska få uppleva detta, för det är hon verkligen värd.


Kommentarer
Postat av: ylva

vilekn fin bakgrund du har! (:

ha ne bra kväll. puss!

2008-06-30 @ 22:55:58
URL: http://ylvadegermaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0