Lycka

Det har nu då gått en vecka och jag har varit i Jönköping. Jag har haft grymt kul och ska nu dit en vecka till faktiskt, så det blir underbart. Träffat massa underbara människor och tagit hand om små barn. Tänk att små barn kan se upp till än så mycket, känns rätt bra faktiskt. Det var ännu trevligare när de trodde att jag var 3 år äldre än jag egentligen är!

Sedan jag hunnit komma hem har det redan hunnit vara midsommar. Min midsommar blev en lugn och mysig midsommar, emd dans runt en väldigt liten midsommarstång, fem-kamp och film tillsammans med min älskling och våra två älsklingar Ben & Jerry.

Jag saknar solen, vart är den? Vill åka ut till havet och sola och bada. Jag hoppas verkligen inte att det blir en sådan sommar som förra året, det var fruktansvärt tråkigt och det blev inte mycket till sommarkänslor över den sommarn. Sommaren 2007 minnen är hmm film i stort sätt. Tror aldrig jag sett så mycket film. Så nu hoppas jag och håller tummarna på att det kommer komma sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0