Back in town

Så har det gått ännu en vecka av sommarlovet och ännu en vecka har tillbringats i Jönköping. Jag har haft två veckor i Jönköping som har bidragit med minnen för livet och dessa två veckorna betyder lycka för mig. Ledarna som varit där är människor som är helt fantastiska och jag har träffat både jobbiga och goa barn, men måste säga att det flesta har varit riktigt goa.
Att få vara ledare såhär bidrar verkligen med kunskap, man måste lära sig att uppfatta människor och det betyder väldigt mycket för än själv. Och som en av våra chefer sa "Det roligaste med dessa veckorna har varit att se hur ni har utvecklats som människor och hur mycket ni har lärt er om både er själva och om andra".
Efter två veckor i Jönköping blir det nu en vecka till med några av dessa härliga människorna, fast nu blir det här i Göteborg och på Partille cup istället. Jag och Jossan ska vara ledare för pojkar 94. Så ännu mer roligt att se fram emot. För tyvärr har det dykt upp lite tråkigt mitt i allt detta härliga, men bara att försöka förtränga det och se fram emot det andra roliga vi har framför oss.
En sak som är säkert efter dessa tåv veckorna är att jag kommer sakna det som bara den!

Ikväll är det dags för lite klassfest ska bli så härligt att träffa alla dessa härliga människor, har redan gått 3 veckor utan att vi träffats och innan har vi i stort sätt sett varandra i ett år. Känns konstigt men ska bli grymt kul att träffa alla igen och inte i skolan som tur är.
Nu blir det till att fixa i ordning sig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0