I'll be missing you

Ännu en vecka har gått som jag spenderat med massa härligt jönköpings folk. Fast denna veckan tillbringades här i Göteborg, det har vankats Partille Cup här i Göteborg. en mycket trevlig vecka med massor av sol, härliga människor och handboll. Kunde inte bli mycket bättre, men nu kommer jag sakna alla jönköpingsbor som jag hållt ihop med i tre veckor.
När jag kom hem möttes jag av ett internet som inte fungerar, det är ingen favorit hos mig. Så nu sitter jag med ett rostigt trådlöst internet som tar en evighet att fixa med, men bättre än inget får jag väl säga då.

Nu ska jag snart ut till Styrsö med lite kompisar, ska bli himlans mysigt att träffa er tjejer.

 

Nu vill jag ha tillbaka förra veckans värme och sol, nu har det regnat lite det räcker så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0